• Trg mladosti 6, 3320 Velenje
  • 040 733 632
  • info@kupujlokalno.si

Nad statistično regijo Savinjska gradimo informacijski oblak SAVINJSKA.kupujLOKALNO.si ... PRIDRUŽITE SE NAM ....

Smrekovec

Smrekovec (1570 m) leži na točki, kjer se greben Golt (Mozirskih planin) pravokotno stika z grebenom pogorja, ki se v zapadni smeri razteza prek Krnesa, Kamna in Travnika proti Radohi nad Solčavo. Po Smrekovcu poteka meja šoštanjskega in gornjegrajskega sodnega okraja. Najlepše je Smrekovec viden iz Šaleške doline, odkoder ima podobo stožca.

Nekako na pol pota med njim in Šoštanjem leži na samostojnem ostrem hribu Sv. Križ nad Belimi vodami (1044 m) z znamenito božjo potjo in krasnim razgledom po Šaleški dolini.

Najlažje in najbližje je Smrekovec dostopen iz Šoštanja, odkoder vodi markirana pot skozi šentflorjanski graben do Mostnarja, nato na desno mimo Grebenška po jarku med Sv. Križem in Belimi vodami na sedlo Honjec, dalje proti Lukatu, odkoder kreneš na levo čez potok navzgor, mimo kmetij Spodnjega in Zgornjega Berložnika in si od tukaj po zložni poti v 45 minutah pri koči. Vso pot iz Šoštanja prehodiš v približno štirih urah. Kdor utegne, obišče med potom Sv. Križ ali Bele vode.

Zelo lepa in nič daljša tudi markirana pot pelje na Smrekovec levo od Mostnarja po Lepi njivi, kjer kreneš po 15 minutah hoje pri prvi kmetiji s kolovoza na desno v hrib mimo posestnikov Krpuha, Pergovnika, Punčuha in drugih in dospeš po skoraj ravni poti pri I.eskovškovi žagi v Libijski jarek, zaviješ nato na levo v romantično sotesko izvira Ljubije, ki sliči mestoma Vintgarju, se obrneš po polurni hoji na desno proti Leskovšku, odkoder vodi pot naravnost po gozdu navzgor proti koči na Smrekovcu.