• Trg mladosti 6, 3320 Velenje
  • 040 733 632
  • info@kupujlokalno.si

Nad statistično regijo Savinjska gradimo informacijski oblak SAVINJSKA.kupujLOKALNO.si ... PRIDRUŽITE SE NAM ....

Slap Cuc

Cuc je skupno ime za več zaporednih slapov v Riharski grapi na pritoku Lučnice ob vznožju Malega Rogatca.

Celotno slapišče je visoko 60 metrov in je nastalo v zgornje triasnih dolomitih. Prvi slap meri okrog 9 metrov in se za kratkim tolmunom prevesi v največjo stopnjo, ki je visoka 23 m. Sledita še dve krajši stopnji (6 in 5 m) ter široko, 22 metrov dolgo slapišče. Do slapov pelje označena pot, ki vodi od kmetije Riher v smeri Riherske jelke in Velikega Rogatca.

Izhodišče: 46.327114, 14.721349
Težavnost: Nezahtevna, mestoma strma markirana pot
Čas hoje: 1 ura

Dostop: V središču Luč pri farni cerkvi zavijete v smeri doline Podvolovljek. Po približno 6 kilometrih vožnje pri kažipotu za Rogatec zavijete levo čez most nad Lučnico in sledite lokalni cesti še 300 metrov, do manjšega hleva, kjer parkirate. Nato desno od hleva čez mostič in po kolovozu v gozd, kjer sledite rdečim oznakam za planinsko pot na Rogatec. Za ovinkom se desno čez strugo odcepi prva pot do slapa, vi pa nadaljujete naravnost ob potoku po markirani planinski poti.

Na drugem odcepu prečkate strugo in po kakih 20 minutah hoje pridete do manjšega odcepa, kjer že lahko vidite slap: levo je možen dostop pod vznožje slapu, desno in navzgor pa nad zgornjo stopnjo slapu in pred gornje slapišče. Pred slapom je urejeno razgledišče: od tu lahko vidite spodnji dve stopnji slapu, zgornja, vršna stopnja pa je očem skrita in je vidna šele precej stran od slapu, na desni strani.